Wil je informatie over je betalingen?
Over het algemeen zijn de mensen die naar het loket Financiën komen mensen die al een dossier bij ons hebben lopen, dus dit is niet hun eerste contact. Deze aanvragen gaan over RIAS en verschillende vormen van hulp en zorg.
Ontvangst bij het loket
Waarom naar het loket?
- om te weten of er betaald is
- om de verlenging van de verblijfsvergunning in te leveren om de bijstandsuitkering weer te activeren
- om een schuldbekentenis of een cessie van schuldvordering (de oude terugbetalingsverbintenis) af te geven
- informatie in te winnen over een geblokkeerd rekeningnummer voor een huurwaarborg, documenten die ontbreken in het dossier, enz.
- loonstrookjes, inkomensverklaringen, beëdigde verklaringen, werkloosheidsuitkeringen, enz. in te dienen
- informeren naar de betaling van een inkomenssteun/verzekeringstoeslag farmaceutische of medische kosten vergoed krijgen
- ziekenhuisrekeningen indienen, die vervolgens in een boekje worden opgenomen.
Wanneer ? Elke woensdag- en donderdagochtend van 9 tot 12 uur.
Guichet des Finances: openingsdagen
Ter herinnering: buiten de openingstijden van de balie moeten gebruikers documenten in de daarvoor bestemde brievenbus naast de balie deponeren.
Voor meer informatie:
Hoofd Financiën f.f.
Martine Delveaux
martine.delveaux@cpas1190.brussels
Tel: 0490/47.71.24 - 02/349 63 24
Document acties